Yazannesi1 Merihh internete atak hesaplama yazın orada ki siteye bebeğinizin doğması gerektiği tarihi yazın hemen hesaplanıyor 😊
Kinginthenorth Merihh harika haftalar diyeücretl bir uyguluma var. Sadece atak zamanlarını göstermiyor, o dönwçemde edindiği becerileri, bebeği nasıl destekleyebileceğiniz hakkında da bilgiler içeriyor.
Merihh Yazannesi1 2melekannesi__ 2cocukannesi__ 2melekannesi__ 2cocukannesi__ Kinginthenorth Dilek00 herkese çok teşekkür ederim ben de bakayım bi🥰🙏🏻🙏🏻
2cocukannesi__ Yazannesi1 bebeğim 38.3 te alındı yani 22 ekim de doğdu doğması gerektiği tarih ne oluyor
2cocukannesi__ Yazannesi1 bebeğim 22 ekimde doğdu ben şimdi 2 Kasım yaptım 40 hafta oluyor hesapladım atak olarak gösteriyor yani doğrumu yaptım rica etsem hesaplarmisiniz
2melekannesi__ Yazannesi1 40 hafta sonrası için nasıl hesaplanıyor acaba bilginiz var mı bebeğim 41 haftada doğdu nasıl hesaplayacağım 🙈
Yazannesi1 2melekannesi__ bence yine 40 tan hesaplanır 😊 bilgim yok yinede zaten ataklar 35 gün sürüyor 4. Aydan sonra say say bitmiyor 😀 farketmiyor 1 hafta erken 1 hafta geç 🥲 Allah yardımcınız olsun kaç aylık 🌹
2melekannesi__ Yazannesi1 35 gün müü aman Allahım can dayanmaz 😅 inşallah en hafif şekilde atlatırız daha yolun başındayız 36 günlük bebiş 🐣