Filizdemir Babyboys idrarına baktırın enfeksiyon değilse benim kısımımda kokuyordu Prima kullanıyorduk molfixe geçtim koku gitti meğer bezdenmiş
Ahsen2019 Meryemarya biz 3 defa tahlil verdik sonuç bir türlü çıkmıyor . Tedavi için doktorunuz ne önerdi?
Meryemarya Ahsen2019 antibiyotik verdi bide krem 3gunn ateş yaptı 3gun sonunda vücudun da kızarıklık oldu enfeksiyonu atttı yavrum baya varmış çünkü sizinki idrarda nasıl cıkmıyorkii
Ahsen2019 Meryemarya geçmiş olsun . Bilemiyorum ki bir türlü sonuç çıkmıyor tekrar deneyin diyor 3 defa denedik zaten.
Eda1990 Cisi kokuyor diye tit ve kultur yaptirdik bisey cikmadi cok sukur bence sicaktan bide bez koku yapiyodur
Meryemarya Ahsen2019 çok sağolun bizim hemen ilk tahlilde çıktı acaba yokmu aşırımı kokuyor cişi yada azmı yapıyor bizde bu sıkıntılar vardı başka sorun yoktu onuda doktor farketti test yapalım dedi
Pbebek Babyboys çişin kokmaması gerekiyormuş.Bizim de öyleydi idrar testi yapılıp bakılıyor.Bir sorun çıkmadı.Atlamayın doktorunuza belirtin bu durumu
Ahsen2019 Meryemarya kilo alımımız azdı bizim de o yüzden doktor tahlil istemişti. Sonda da takamadılar daha doğrusu bulamadılar idrar deliğini öyle sıkıntılı bir şey işte