Cok sukur bugun 40miz cikti kanamamda bitti. Ilk dogumum oldu, 1 seneye kadar adet olmama durumu varmis. Biz onceden my tracker uygulamasini ve condom kullanarak korunuyoduk. Uygulama son adet tarihime gore riskli gunleri bildiriyodu. Bu sekil 1 sene bebegimiz olmadi. Smdi ne zaman adet olurum bilmiyorum 1 sene icinde olmazsam risk durumunu nasil anlarim 🤦♀️ emziriyorum ve cezerette nin yan etkileri cokmus cok sikayet duydum onu kullanmak istemiyorum. Mecbur condomla devam edicez. Adet olmadan gebelik haberi alan var m?