HelensMom merhaba. Benim oğluma da 8 aylikken immun yetmezlik teşhisi konuldu. Geçici olanından dedi doktor. Süt cocuklarinda görülen Bi durum zamanla düzelir dedi. Ama biz 4 ay ivig tedavisi gördük. Sonra aklımıza yatmayan bazı şeyler oldu doktor degistirdik. Ve iyiki degistirmisiz. Ivig kullanmamiza gerek yokmuş aslında. 2 yaşına kadar degerleri takip edilip eger kendiliginden yukselmeye baslamazsa ivig oneriyoruz dedi. Öyle her önüne gelenin ivig kullanmasını uygun görmüyoruz dedi. Çokta masum bir ilaç değil dedi. Bize ivigi biraktirdi. Ve suan gercektende dediği gibi çocuğumun degerleri yukselmeye başladı. Hic ilac falanda kullanmiyoruz. Sadece 3 4 ayda bir kontrole gidiyoruz o kadar. Bu steroid dediğiniz şey nedir nasıl bir tedavi yöntemidir merak ettim sormak istedim