MelisT Kızlar selam eşim dün pozitif çıktı aşırı ateşle birlikte. Bugünde bebeğimin düşmeyen bir ateşi var doktora götürdük büyük ihtimalle covid 38 üstünde çok sürerse o zaman getirin dedi antibiyotik ve calpol falan verdi. Başına gelen ve evde bişeyler verip çare bulan oldu mi lütfen fikir verin
Abf MelisT 13 aylık oğlum pozitifti pazartesi günü, ilk gece 38 e çıktı ateşi, sadece zibinla yatırdık, ılık suda duş alırdık, ensesine kafasına ıslak bez koyduk devamlı. Ertesi güne biseyi kalmadi
Neslihan-55 MelisT bizde az önce pozitif olduğumuzu öğrendik ateşimiz düşmüyor bizimde en fazla 38 oldu
Ozlem2904 MelisT eklem yerlerine nemli bez ilik dus ve calpol. Calpolu cok yukselmedikce vermeyin ama. Emziriulsaniz bol bol emzirin
Hazal8 MelisT 10 aylık oğlumla olduk yeni atlattık ateşi ilaç bile doğru dürüst fayda etmedi ama duş aldir ılık gerçekten çok fayda ediyor uyumadan öncede ağrı kesici şurup verin vücutları çok ağrıyor çok geçmiş olsun
6613rabia Biz de 4 gündür covidiz bebeğim 2 aylık ateş düşürücü kullandık şuan daha iyi bol bol emzirdim geçmiş olsun 💐