Mtmzl Kızlar ben 5 ay önce sezeryan doğum yaptım.benim adetim hep 5 gün gelir ilk adetim 5 gün geldi normaldi .2 inci suan adetim ve 6.7gün oldu ha bitti diyorum tekrar geliyo normal mi bu ya birde bu ay çok geldi
Familyboy Mtmzl canım vücut tamamen eski haline dönmesi 1 yılı bulurmuş o zamana kadar olan düzensizlikler normalmiş doktorum demişti bana
Aryah Bende iki ay önce sezeryan doğum yaptım ve adetim düzensiz. Bu ayda bir hafta erken geldi 🤷 düzene girene kadar sürer heralde.