Cagl Arenimmm öncelikle liseye kayıt yaptırılması zorunlu daha sonra haftanın belirli günleri okula belirli günleri de staj alır gibi işe gidiliyor öylelikle para veriyorlar ve 4 Şubat’ta sondu başvurusu
Arenimmm MinikPrensesannesii var canım arkadaşımın arkadaşları yapmış. Konuya tam hakim değilim ama sanırım lise mezunları mesleki eğitime kayıt yaptıklarında 1.250 lira masş alıyorlar