kızlar merhaba, merakımdan soruyorum, emziren annelerden bebeklerini ek gıdaya geç geçiren var mı? geç geçtiği için Sorun yaşadınız mı ya da bir şey olmadı mı? anne sütü ne zamana kadar yeterli merak ediyorum. ( Bu arada biz 4,5 aylığız kilo alımız az diye 5.ayda ek gıdaya geçebiliriz dedi doktorumuz.)