İkiz kızlarım var gece uykusu 12-1 buluyor öncelikle bunu yazıyım o saatte neden uyumuyordu diyenler gelmesin uyumuyo çocuklar.. neyse akşam Saat 11 sıraları ev tipi kaydırakları var 2 kardeş oynuyorlar bende bi gözüm tv de bi gözüm onlarda babası da aynı şekilde. birden güm sesine irkildik yaklaşık 80 cm yüksekliği bu arada kaydırağın sırt üstü vücudu halıya kafası parkeye vurdu.. hemen kucağıma aldım kusma olmadı, yüzünü yıkadım. korkmuştu bi su verdim sakinleşince kafasını ovalayım ne var ne yok derken hiiç şişlik yok sadece nohut tanesi kadar şişlik mi desem çıkıntı mı öyle bişey.. hemen acile gittik muayene etti kusma yok gözlerde sıkıntı yok genel durumu iyi ama o ele gelen şey hoşuma gitmedi müsaadeye alcam kan ve tomografi istiyorum dedi tomografiyi duyunca biraz isteksiz oldum ama ilk 24 saat çok önemli olunca kabul ettim kızımı sakinleştirdim tomografisi çekildi kanları alındı temiz çıktı 2 saat sonra tekrar bi kan aldılar 24 saat takip et kusma tek kol veya TEk bacak kullanma denge sorunu olursa gelin hemen dedi. Hastaneden çıkana kadar ağladım çok korktum kızım da çok korktu ben sakin değildim kızım da olamadı o yüzden tekrar başka hastaneye gidelim mi hanımlar o ufak şişlik geçti tomografi de temiz demişti 😭😭