Anneler merhaba 3 aylik bebegim var mama ve anne sutu beraber veriyorum.hipp kullaniyorduk guzel iciyordu.ishal oldu.sutu guzel iciyor ilaci bile sapidatarak iciyo ama mama da oguruyor sanirim tiksindi.istah olmasa sutede olmaz.degismek istiyorm ama aptamil mi sma mi bilemiyorum.aptamile daha yakinim ama hangisinden almaliyim bilmiyorm yardim edermisiniz?☺