Deletedmom6262 ben anneler gununde yilin en vefali annesi kupasi (bardak olan kupalardan degil ama 1.lere verilen kupalardan)vermistim ustunde yildiz vardı bi de kuyumcunun onunden gecerken begendigi kupeleri falan gösterip konusmustuk gecen yil onlari aldim dogum gününde bu yil olsa alamazdim ama imkaniniz varsa alabilirsiniz birlikte disari cikarsiniz konu arasinda bakarsınız yada internnetten bakarsin vs