Hsniye7 Kzlar bebeğim 2 buçuk aylık şuan yanımdan ayırmam doğru olur mu sadece emziriyorum.odasında yatırmaya başlasam mı yoksa daha erken mi
Sunshinemom Hsniye7 sizi bu kadar erken ayırmayı düşündüren nedir.6 aylık oldu bebeğim ama gözümün önünden ayırmayı düşünmüyorum hala 🤨 zaten aşırı sık uyanıyo helak olurum git gel
frambuaz Hsniye7 kendı yatagında aynı odada yatması gerekiyor bebegınız cok kucuk sıze ıhtıyacı var ve ani bebek ölümleri önlemek ıcın gözetiminizde olması lazım
Yusaydef Hsniye7 ben ayrı oda konusuna 2 3 yaşına kadar karsıyım ya yanımda beşiğinde uyusun gece 10 defa kalkıp bakıyorum ağzı burnu açık mı elleri nerde diye ayrı odaya asla koyamam heralde şu durumda 3 aylık daha
Hsniye7 Sunshinemom bn dusunmuyorum merk ettm bn hic ayiramamki.bazen bu sitede goruyorum cok erken syiran var o yuzden sordum
Milena11 Hsniye7 erken ayırmanın çok faydası var ama 2 ay çok çok erken gündüz uykularını odasında yaptırabilirsiniz. Ama gece mutlaka yanınızda olmalı ben 6 aylık ayırdım ama tabi çocuğum hazır olmasa daha da uzun süre yanımda yatırırdım
Pnnr Hsniye7 19 aylikken yanimdan ayirdim beraber uyuyorduk şimdi Kendi odasinda emzirirken odadan odaya geçmek cok zor şuan bile bir cok kez uyaniyor 23aylik olmasina rağmen bence cok erken
PelinByrktr Hsniye7 1 yaşında ayırmayı düşünüyorum yani 2.5 aylık çok erken size ihtiyacı var nasıl tek uyusun