EymenA ikizlerinannesi2985 merhabalar çok geçmiş olsun gözlük kullanıyomu çocugunuz birde şuan kaç aylık bizdr bugun kontrole gittik 7. Buçuk ay olduk göz numarasının yüksek oldugunu astigmAt göz tembelliğinin oldugunu gözlük kulanması gerektiğini söyledi doktor ne yapcagımı bilemedim küçük aylarda gözlük takılırmı nasıl takılcak çock bu çıkarıp agzına koymak ister ne bilim. Sizin süreciniz nasıldı
ikizlerinannesi2985 EymenA şuanda 18,5 aylık. 5 aydan beri gözlük kullanıyor. 12.aya kadar gözlüğü çok zor taktırdık. Sürekli attı gözünden. 12.aydan sonra yavaş yavaş alıştı. Şuanda hiç atmıyor gözünden mesela.
Yade012 EymenA hayır hiç bir sorun kalmadı düzeldi gözlerim artık görüntüler bulanıklasmiyor net görüyorum
FilizUgur Benim kIzımdada en düşük numara astigmat çıktı ama asıl sorun göz kayması idi gözlük 9 aydan beri kullanıyoruz zor oldu ama alıştı
EymenA Jellyboo çok şükür aevindim geçmesine acaba gözlük kullanarak mı geçti birde çoçogunuz ne kadarlıktı