Arkadaslar boyle bisey basina gelen oldumu, yeni bir mama actim, mamayi hazirlarken fark etmedim bir kac kere icirdim. daha sonrasi yine hazirlarken balik kokusuna benzer bi koku aldim , tadina baktim her zamankinden farkli bi tadi vardi. Yenisini siparisledim ikisini kiyasladim megersem
Ogluma bozuk mama iciriyor musum.. Esim eczaneden almisti. Okadar sinirlendim ki boyle bisey nasil ola bilir.! Ustelik ustunde ki tarih de gecmemis.