Gizemre https://i.hizliresim.com/nb2rPM.jpg Kangurum bu kızlar bir kez bile kullanmadım kesinlikle paketiyle torbasıyla duruyor sadece evin içinde 1 kez deneme yaptık ama bebeğim çok yapılı ve ağır bi bebek olduğu için taşıyamadm kesinlikle ben sıfır 199 tl ye almıştım size kargo size ait 150-140 a vermek istiyorum kesinlikle kullanılmadı tek bir yerinde hata bulursanız iade alabilirim
BalAselin_Annesi Gizemre bebeğimiz kilolu olduğundan mı kullanamadınız sadece tek etken bu ku satmanızdakı
arzu_duru Bende hic kullanamadıgım kangruyu satıyorum,solomom baby siyah balık desenli 2-3 defa kullanabildm 100₺+kargo verebilirim 🤗
Gizemre BalAselin_Annesi evet taşıyamıyorum aldığıma çok pişman oldum oysaki severek almıştım evin içinde bile 2 Dk fazla taşıyım belim ağrıyor dışarda kullanmam imkansız gibi bebeğim hiç ağlamadı sevdi kanguruyu zaten kucak isteyen bi bebek ama gerçekten taşıyamıyorum bebek arabası bizim için daha ideal 😊
Asafemir Esesme bende yenidoğan aparatı var ve bebeğim asla kullanması girdiğinde çığlık atarak ağlıyor ilgilenirseniz faturasıda duruyo.
Gizemre Esesmehayır maalesef aparatı yok aparatı dahil olduğunda 250 tl civarıydı benim bebeğimde 4 aylıktı gerek görmedim