Yenihamile Merhaba arkadaşlar oğlum 22 aylık ve göz kapağında kızarıklık var uyandığında yoktu birden oldu şaşırdım ne yapabilirim,burda açılan postlara baktım ama bulamadım
sarmaliklahana Yenihamile Wn iyisi çay pansumanı. Benım bebeğim 4 ay 29 günlük hep makyaj pamugu a çam demi döktüm ılık dayanabilecek şekilde sabahları gözlerini yüzünü sildim. Hala da yapıyorum. Ama çay döktüğünüz yer değil tersi ile silin cay tortuları olabiliyor döktüğünüz tarafta.
EB1661 sarmaliklahana Benimkide 1 yaş 20 günlük 1 yaşdan sonra oluştu cildi kuru göz kapakları cevreside kuru bunun icin göz doktorunamı yoksa cildiyeyemi randevu almam gerekiyo bilemedim sağlık ocağına 1 yaş aşısında sordum ilaç vermezler göz çevresi olduğu içinde göz icin olan bir merhem verdi kuruluğu gitsede kırmızılık duruyo denedim çay falan bir hafta ama giç gitmedi sürekli kaşımak istiyo gece sürüyorum kremi ama sabah iyi zamanla yine kırmızı neden olurki bu sağlık ocağındaki mikrop kapmış demişti
sarmaliklahana EB1661 Sağlık ocagına inananma ya bilemiyorum bizim hemşire de doktorda cok detaylı bilgide vermiyor sorumlulukla almıyor yani. Saçma sapan konusuyor hep 🥴 sizinki belkı ilgilidir bilemem de. Bence göz doktoruna götürün o yönlendirir kendi branşı değilsede cildiye görsün der en azından. Madem herşeyi denediniz götürün Bi bakılsın belki kuruluk vardır toza ışıga alerjisi vardır 🤷 Cok geçmiş olsun 🙏
EB1661 Yenihamile hayır aslında suyu çok içiyo sulugu hep onun ulaşacağı yerde oluyo vebde saat başı yoklarım oyunlada olsa iciririn sürekli
EB1661 Yenihamile cilt kuruluğundan falan deniyo bide nemlendirici denicem bakalım ilaçda vermiyolar göz çevresi diye
Yenihamile EB1661 azıcık hindistan cevizi yağı sürün yada organik aleo verq kremleri var bı deneyin derim
EB1661 Yenihamile bpantolün bi kremi var onu sürdüm geçti ama ben yinede doktora götürcem randevusunu bekliyoruz