Bende hamililelikte fazla yüksek olmasada çıkmıştı tiroid hamileliğimin sonuna kadar ilaç kullandım ve çok şükür bir sıkıntı olmadı.
Nekadar süre sonra çocuk sahibi olur bilmiyorum onu doktora sormak lazım ama şimdi en azından sıkıntısını biliyor ve hamile kaldığında doktor ilaç tedavisi yapar o şekilde inşallah sağlıklı doğum olur.