Elifsu 3 aylık olduk ama kolik saatlerimiz hala devam ediyor. Tabiki azalmalar var. Özellikle uyku saatimiz geldiğinde uyumak istemiyor direniyor. 2 gündür fön Makinesi sesine alıştı duyunca 5 dakika sonra uyuyor. Bunun bebeğin beyin gelişimine bi zararı olur mu?
Cimcimelerinnnesi Elifsu benimde kizim 23 günlük uykuya gecisimizi elektrik süpürgesi sesi ile yapıyoruz . Ebe ve doktorumuzda oyle dedi sakinleştirici özelliği var acabilirsin dediler.
pasaminannesi06 Bende bir aydır onunla uyutuyorum Bebeğe zararı olsa anne karnındaki sesler buna benzemezdi yakın tutma yeter
ZeynepDemirCaglar Profilo ninni makınası uygulamasını kullanıyorum bende huysuzlık yaptığında butun beyaz eşyalarının seslerı var sizde kullanın
Cimcimelerinnnesi Elifsu aaa :) valla bizde utanmasak süpürgeyi 7/24 saat açık bırakacağız ama olmuyor haliyle :) ama temizlik yapmamda hic sikinti yok bizde süpürge sesi bir harika :)
Deril_atlas Kızımı 5,5 ay süpürge saç kurutma sesiyle uyuttum telefona indirdim ordan açtım.geceleri onun sesiyle aynı odada uyuduk tabi biz uyuyamıyorduk eşimle😊kolik 5,5 aylıkken geçti