birranne çok normal. Artık herşeyi anlıyorlar ama anlatamıyorlar. Anlatamayınca sinirleniyorlar. 18 aylık oldu, hâlâ aynı. Olmayacak bişey istediğinde dikkatini dağıtıyorum. Normal bişeyi ağlayarak istiyorsa yine sakince istesen de veririm, sakin ol diye filan sakince konuşuyorum. İlla bir gün işe yarayacak 🥲