Tugcedgn böyle yapma lütfen canım bunları yaşamayan yoktur büyüdükçe bırakıyorlar benim bebeğim 3 aylığa kadar ara ara seyrek yaptı sonra bıraktı aşıda falan dediğim gibi hemen yüzüne üfle sarıl kucakla emZiriyoraan emzir ama sen rahat ol
sen rahat olursan üstesinden gelirsin
hastalık falan düşünme benim aklımın ucundan geçmedi bak geçti gitti bile