Dün geceden beri şiddetli öksürük, eklem yerlerimde de ağrı var. Kızım 4 aylık sadece emziriyorum. Acaba herhangi bir ilaç içebiliyor muyuz ? Ihlamur zencefil çayları vs içiyorum ama ilaçla daha çabuk toplanabilirim var mı önerisi olan ? Bu arada corona testim negatif :)