Kizlar benim bebeğim bir hafta yoğun bakımda yatti o zamanlar sütümü sağıp bebegime götürüyordum. Bebeğim hastaneden cikinca birdaha hiç sagmadim. Şuan 3 ay 22 günlük ve benim süt sağmam gerekti ilaç aldim. Bebek emdikten 1 saat sonrada sütümü sağdım ama 10 cc çıktı. Çok az degil mi bu benim oğlum sadece meme emiyor mama hiç vermedim daha. Ama çok az degil mi bu yada makinede mi bi sorun var acaba