Arkadaşlar ben 34 haftaliken doğum yaptim şuan doğum yapali 5 gün oldu ikizlerimi hemen küveze aldilar doktorlar tam ne zaman çikacağina dair bilgi vermiyor 15 günde 20 günde kalabileceğini söyledi çok kalmasi benim için sorun değil ben sağliklarindan süpheleniyorum ya kötü olurlarsa diye🤦♀️ sizlerin kaç gün kaldı