Üzülme canım benimde bebeğim 36haftalk doğdu 2400 kg 2 buçuk ay bize hiç tepki vermedi bende çok üzülüyordum ama tepki verdikten sonra herkese cıvıl cıvıl gülmeye başladı sabr yani ama çok küçük duryo kg almıyor bende çok üzülüyorm ondan sonra doğanlar hep daha büyük durryo bende çok kafama takıyorum