Merhaba. Kızım iki yaşında. Salıdan beri karantinadayız. Eşim ve ben pozitifiz kızıma küçük diye test yapmadılar ama muhtemelen o da pozitifti. Ek gıdaya geçtiğinden beri genel olarak iştahsız bir çocuktu. 1,5 yaşında falan iştahı yok diye Test yaptırdık. Çinkosu eksik diye çinko kullandık ama hiç fayda etmedi. Hastalandığından beri yeme içmeyi tamamen kesti. Keyfi yerinde ateşi kusması yok ama ne yaptıysam yediremiyorum. İştahının açılması için ne yapabilirim nasıl birşey yedirebilirim çok çaresiz hissediyorum:(