Mevacanimkizim sarmaliklahana Bizimde Eylül ayı öyle nişan düğün hatta kızımda 2 günle Eylül ayını kaçırdı aslında hastaneye yattığımda direk doğum olsaydı kacmayacakti 2 Ekim doğumlu 😊 adinida Eylül Meva koyduk o yüzden 😊