Tugce59 ben hem park yatak almistim hemde odasinda montesseri vardi. 10 ayina kadar yanimda park yatakta yatti. Son 1 ay gunduzleri hep odasinda montesseride yatirmaya basladim. Tam yasinda odasini ayirdim tamamen. Öyle guzelki montesseri bende yanina girip yatiyorum cogu zaman. Yada gece emzirmeden sonra valla odama gidesim gelmiyo burasi hazir sicak mayışmisim doye kivriliyorim yanina :) dis donemi atak donemi vs hep seni istiyorsa birde baya iyi oluyor. Eger yazin koyde olmasaydim daha erken bile ayirabilirdim odasini. Montesseriden bir kez dustu suana kadar sadece bu arada. Oda o kadar cok donmus ki uyurken en uca gelip dengesini saglayamamis ama ben oldu bitti yatagin onune dosek sererim dolayisi ile zemine denk gelmedi. Besigi birakma sebebimde atliyordu oradan surekli yanindaki fermuari acilabiliyo olmasina ragmen oradan girip cikmak istemiyordu bende direkt kaldirdim onu valla.