Busenurkrhsn Kızlar bebeğim 4 aylık. Bebeğinizin açlık belirtileri nelerdir nasıl anlıyosunuz. Saati saatinemi besliyosunuz yoksa acıktığını anlayınca mı
Hilal-95 Busenurkrhsn 3 aylık olcak 3 saatı geçirmem sürekli emziriyorum bide ben emzirmeyi çok seviyorum🤣 uyumuyor gündüzleri oyun oynuyoruz baktım yoruluyo hemen emziriyorum saatde bakmk alışkanlık olmuş bende sanırım 2 saat geçiçek diye hep korktm suan 3 saat beklıyorm en fazla🤦🏻♀️🤣
Eserr-80 Serçe parmağımı dudaklarına değdiğirdigim zaman agzini açıp mama arıyor gibi yapinca veriyorum ben
SheShines Eserr-80 Ama onu zaten aç olsada olmasa da yapıyorlar emme refleksinden dolayı veya dişleri kaşınıyorsa😄