Arkadaşlar merhaba,
Bildiğiniz gibi serum fizyolojik elimiz, kolumuz, ayağımız.😂😂 Merak ettiğim şu ki; SGK serum fizyolojiği karşılıyor mu? Yani doktora gittiğimde serum yazdırabilir miyim? Bilgisi olan yazabilir mi? Eğer karşılıyorsa boşuna para vermeyelim serumlara😂🤪