Serenayy benim oğlum da 7,5 aylık ben pozitiftim ona test yaptırmadık ama o da pozitifti. Yüksek ateşten doktora götürdük calpol pedifen dönüşümlü verdik 2 güne geçti zaten. Bir de takviye firigus şurup veriyoruz. Öksürüyo hafif. Bebekler kolay atlatıyor korkmayın. Doktorumuz sebze meyve püreleri ve bol su dedi bizimkinin iştahı da gitti yapamadık