Ebrucetiner Kızlar eylülde doğum yaptım 4 ay sonra ocağın 2 sinde ilk adetimi oldum şuan 10 gün geçti olmam gerekiyordu inşallah hamile değilimdir böyle adeti duzensizleşen varmı aranızda rica etsem bakar mısınız
BenMathilda Ebrucetiner benim de doğumum sonrası bu şekilde geç olmaya başladı. Eskiden günü gününe olurdu. 28 günde birdi döngüm. Suan 35 günü bulduğu oluyor. Her ay aşırı stres 🤷♀️
Qwerty1 Ben 6 ay oldu doğum yapalı 3 aydır gelmiyor normal ilk sene düzenli gelmez ama siz yinede çok gecikince test yapın