Kizlar bebeğim alerjik bir bebek , bende en son 5 ay önce korona oldum delta varyantı daha önce koronada geçirdim şimdi diyorum asi olsammı omicron nasıl geçiyor bilmiyorum hiç aşim yok bebeğim küçük henüz ve 4 yaşında oğlum var eşim 2 hafta önce korona karanrinasinda idi ne yapacağımı şaşırdım olsammı ? Olunca maske ile emzirin 2 gün diyorlar yada emzirmeyinb 6 saat diyorlar ama bebeğim dayanamaz henüz küçük napcam