Kızlar bu nisanda kızım lily 4 yaşına girecek çok seviyorum ya inanılmaz çok seviyorum şuan ağlayarak yazıyorum evde misafir sevmezdi zaten bende çağırmazdım kimseyi biri gelecekse 1-2 saatligine kabul eder onu odasına bırakır yaş mama oyuncaklarını odaya koyardım ta ki kızım doğana kadar tüyü yırtar gibi korkularım yok ki kızım lilyi çok seviyor ama lily için aynı şeyi söyleyemiycem kısırlaştırmadım lilyi küçük bi yerde yaşıyoruz eşimin işi yüzünden güvenebilecegim bi veteriner yok hep büyük baş hayvanlara felan bakıyorlar annemlere gidince bu yaz kısırlaştıracaktık ama kıskançlıktan ilgisizlikten sürekli kızgınlıga giriyor haftada 1 kere 4-5 gün sürüyor tam bitti diyosun hop tekrar başa dönüyor duvarlara koku bırakmaya başladı yemin ediyorum halıma kusar duvara işer kızmam tüylerini hiç problem etmedim ama kızımın psikolojisi bozuldu ilgi onda olmadıgından çok üzgün duruyor bize artık pati vuruyor yapma dedigimiz şeyleri inatla yapıyor kızıma pati atıyor bunlara göz yumuyorum ama ya daha çok kötü olursa ya onun için daha kötü bişey yapıyosam hiç alışamadı kızım 5 aylık 5 aydır alışamadı çok hoşuna gidiyor onu kuyrugunu izlemek ama o ona baktıgını görünce kızıp gidiyor yada vurup kaçıyor napacagımı bilemiyorum ayrılamam yani yapamam yıllarımı verdim sevdim büyüttüm bi kez olsun bagırmadım korkar yüksek sesten ama çıldırmak üzereyim de ne yapmalıyım bilmiyorum