Tugce59 Bebeğim 2 ay 25 günlük. Gündüz uykusunu salonda hafif sesli ortamda uyutuyorum. Gece olunca yatağına koyup loş ışık açıyorum. Acaba gündüz de gece de yatağında mı yatırmalıyım? Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Alpingo Tugce59 ben düzeni olsun diye o dönemler hep yatağında yatırdım,iyi ki de öyle yapmışım sende yavaştan gündüz yatağına yatır..gexede cok loş mu ortam? Onuda azaltabilirsin uyku kalitesi için