basaktpe12 Kızlar 21yaşındayım bu yaşta tansiyonum olabilir mi 1saat de bir idrarım geliyor yapmazsan kaçırıyorum basım sürekli ağrıyor özellikle gözlerine vuruyur baş dönmesi oluyor
ObirAnnnee basaktpe12 İdrarla alakalı birşey diyemem ama bahsettiğiniz ağrı genel olarak tansiyon, şeker tarzı hastalıklarda olur ensenizde ağrı var mı peki ? Birde her hastalık her yaşta olma ihtimali vardır.
Tugraninannesi basaktpe12 1 bardak suya yarım limon sıkıp için rahatlatır sizi benimde öyle oluyor tansiyonum yükseliyordu tansiyon ilacına başladım epey bir araştırıldı meğersem panik atakmışım 🥴
ObirAnnnee basaktpe12 Tansiyon şeker migren bunlar olabilir tekrar olduğu zaman bi eczaneye gidip ölçüm yaptırın isterseniz ona görede doktora görünürsünüz. Birde şeker hastaları çok idarara çıkarlar