Her ay bir ölçek artirdim. 6.aya gireceğiz 5olcek içiyor 6yapinca icemiyor fazla geliyor çünkü suyu koyunca üstüne mama payını ekleyince 7olcege yakın oluyor…şimdi 5olcekle devam ek gidaya geçince doktorla konuşup azaltmayı düşünüyorum emsin istiyorum gece uyanınca emiyor 10da 11de mama veriyorum.