Benim fikrim mama yediriyorsaniz mamayi kasikla yedirmeyi deneyin ve ilaci mamaya direkt katmayinda bir kasik mamayi sade verirken ikinci kasiktaki mamanin icerisine az miktarda ilac katarak verin üçüncü kasikta mama sade dördüncü kasiktaki mama ilacli 😄 biraz ugrastirici ama maksat icmeleri ben ilk oğluma bu sekilde ilac içirirdim