3 günlük Ateş sonrası grip oldu genzi o kadar tutuk ki anlatamam ememiyo bile burnu kuruyo sonra ağzı açık uyuyo tıkanıyo evi havalandırıyorum yetmiyo herhalde serum fizyolojik yapıyorum ama etki etmiyo genizden tutuk hava versem mi eltimde varmış getireyim ise yarar mı ne yapayım bişey söyleyin yalvarırım 3 gündür ateş grip dayanamıyorum artık haline