Merhaba anneler 1 yaşında oğlum vaf geçtiğimiz 1 hafta kaynanamdaydık geçen pazar günü döndük 1 hafta oradaydık yani kimsede bişey yoktu dışarı da çıkmadık. Pazar günü biz döndükten 1 2 gün sonra kaynanam kpederim ateşlendi halsiz yatıyorlar. Bugün de oğlum ateşi 38.8 😭 eşim ve bende bişey yok. Döndükten 6 gün oldu oğlum da Korona olmuş olabilir mi 😔 bizde hiçbir belirti yok napsam. Test yaparlar mı 1 yaş bebeğe 😭