Nur_44 Nimo süt sagma makinesi satiyom eczabeden aldim temmuz ayinda sadece bir gun kullandim oglum ilk gun emmeedigi icin almak kutusunda duruyor
goktugmehmet Nur_44 çekiş kuvveti iyimidir acaba ben manuel kullanıyorum beş gün oldu doğum yapalı elektirikli alıcam zorlanıyorum eğer çekim gücü iyiyse alırım