thetellus_ Hanımlar 1 yaş sonrasinda hala bebek şampuanı kullanmaya devam ettiniz mi? Etmediyseniz hangi şampuanı tercih ediyorsunuz acaba?
birfincantuzruhu thetellus_ doğduğundan beri mustela kullanıyorum 4 5 yaşına kadar da kullanmayı düşünüyorum şuan 15 aylık
Fitifiti thetellus_ 4 yaşına gelecek hala organik şampuanı kullanıyorum. Öyle de devam edicez.Bunun yaş ile alakası yok. Kendimde temiz içerikli kullanırım.
Bulutbey thetellus_ 26 aylık hala siveno banyo köpüğü kullanıyorum. Geçen indirimden unibaby aldım iki tane büyük boy. Uzun süre gider onlarda.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi thetellus_ Ergenliğe kadar bebek şampuanı kullanabilirim. Baby me kullanıyorum. Çünkü onlar çocuk içeriği de öyle olmali. Ergenlikte istediğini kullanabilir.
brnykt Her bebek şampuanı yazanın da içeriği iyi değil ha onları kullanmışsınız ha normal şampuan tek farkı göz yakmaması. Doğduğundan beri ecowell kullanıyorum ben. bırakmayı düşünmüyorum henüz 1,5 yaşında🥰
FiltreKahve thetellus_ kız kardeşim 8 yaşında hala gözlerim yanıyor diyor bebek şampuanı kullanıyorlar 😂
alinaannee thetellus_ 28 yaşındayım bebeğimin geçtim kendim bile uni baby kullanıyorum hagahggahahha🤪
thetellus_ Bebek şampuanlarınin belli bir süre sonra saç dökülmesi ya da saç tellerinin zayıflamasına sebep olduğunu okumuştum bı yerde o yüzden bı sormak istedim. Teşekkürler hanımlar 🌺