Kızlar emzirirken cerazette kullanıyordum halen de bırakmadım. 19 aylık oğlum ve 3 gündür emzirmeyi biraktim artık. Cerazette den yasmine gecicem ama nasil yapmalıyım bilmiyorum. Çok düzensiz adet oluyorum ve yasmine adetin ilk günlerinde başlamak gerekiyor. Nasıl hesaplicam bilmiyorum. Eczacı son adetine göre hesaplayıp içmeye başlayabilirsin dedi . Oda 3 4 gün sonraya geliyor. Cerazetteyi bırakıp hemen yasmine mi gecmeliyim sizler nasıl yaptınız.