safis12 bunu yazın bende yaşadım agzimi kullanamaz hale gelmiştim acile gittim birkaç ilaç verdi emzirdigim için onlarda basit ilaclardi geçirmedi doktor bana orta kulak iltihabı olduğumu söylemişti gecmeyince bende eczaneden sıkıntımı söyleyip damla aldım 3 günde rahatladım. Kesinlikle anne sütü, sarımsak suyu,zeytin yağı gibi şeyler damlatmayin orta kulak iltihabı biraz tehlikeli zari delebilir en kötü ihtimalle mikrop kapar daha çok uğraşırsınız