Alnalprdha hmm anladım nasıl bir şey istediğini. İstanbul Eminönünde var dediğinden. Kocaman hemde. Ben nişanlyken bohça alışverişinde görmüştüm satıyorlardı. Çok ama çok güzeldi biraz pahalıydı ama değerdi yani o zamanlar almadığıma çok pişman olmuştum. Şimdi fiyatlar uçmuştur. Ama çok beğeniyorum bende tüylü post halıları yumuşacik oluyor. İnternetten de bakabilirsin aslında Instagramdan falan.