Oğlum önceden oyalanır uyutmaya götürdüğümde oyuncağıyla oynaya oynaya uyurdu 6ay 15 günlük oldu şu son 1 haftadır sinirleniyor ağlıyor neden olduğunu anlamadım uykusu geliyor yatırmaya götürüyorum orda da ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleşiyor tekrar başlıyor ek gıdaya geçtik yediği şeyler mi rahatsız ediyor diş mi çıkıyor ne oluyor anlamıyorum atakta da değil hasta mı bi yeri mi ağrıyor bilmemek çok kötü çok bunaldım gece hiç uyumadı var mı bu aylarda böyle olan?