Girlpower yıllardır lens kullanıyorum bende gayet iyi görüyorum her şeyi . Belki doktorunuz lens derecesini daha düşük yazmıştır yada eşiniz çok çok iyi görüyor 😂 ha bu arada lenste sağı solu karıştırmayın dikkat edin takıp çıkarırken 😂 alışırsınız zamanla baktınız rahatsız oluyorsunuz tekrar bi görüşün doktorunuzla 😌