Brcklc Bety2 ben ilk altı ay hemen hemen hiç yemedim başka corbalarimada bolbol kimyon kattım gaz yapmasın diye mecburen gaz olmasın diye çoğu beslenmeme dikkat etttim
iki_prenses_annesi Bety2 dün akşam bile yedim valla canım. Doktorumuz da dedi gazlı bebek zaten ne yaparsan yap gazlidir diye . Bende tam tersi herşeyi yiyorum ki sütüme geçsin alışsın diye . Kendinizi biseyden de mahrum bırakmayın. Bu benim şahsi fikrim tabi . Kimseye de bişey diyemem ben yiyorum en azından
bisenakillisinzaten Bety2 bir aylık olduğundan beri her şeyi yedim, mercimek kuru fasulye nohut. Kızım da alışsın diye
iki_prenses_annesi Bety2 ne varsa eskilerde var valla 😁 çünkü aynısını annem dedi kızım şimdiden ye ki herşeye bebeğin alissin . Sonra da dokturumuz bunu deyince hiçbir şeyden kesmedim mahrum bırakmadım kendimi . Büyük kızım 3 yaşında onda da aynısını yapmistim . Şimdi küçük kızım da 2 ay 11 günlük . Kesinlikle biseyden mahrum bırakma kendini sonuçta onlarda süt yapıyor .
Kaderyas01 Bety2 evet benim de bebeğim 2,5 aylık 1,5 aylık olduğundan belli yiyorum hiç bir sorun yaşamadım ama tabiki kimyonlu olması lazım bol kimyon koyuyorum corbama gazını aliyir ☺️
Bebegimm1 Bety2 gazli bir bebekse kimyon katin deneyin corbaya.ama ben hiç kismadm yeni dogan doneminde ne bulduysam yerdim fasulye mercimek kola hiç gaz yapmamisti çok az deneyin kimyonlu belki gaz yapmaz yavas yavas her seyi yersiniz
Asl-lyl06 Bebegimm1 bende herşeyi yedim ama bir tek fasulye bir defa yemiştim bebeğimin zorlandığını fark ettim dört Aydır fasulye yemedim. Kişiden kişiye değişiyor demek ki
Asl-lyl06 Bety2 ilk bir ay dikkat ettim su an bebeğim dört aylık. herseyi yedim valla bi problem olmuyor bolca kimyon dökersiniz yemeklere. Lahana çok gaz yapar normalde ben lahana sarması bile yedim😂 bence dozunda yiyin bebeğiniz de alışşın
Sensusfreud Bety2 valla benim bebeğim normalde gazlı değildir öyle çok bir sorun yaşamadık gazdan ama ben bilmeden yemiştim bende kase kase 3 gün boyunca durmadı benim oğlan sonradan araştırdım da yemedim bir daha bizi çok etkiledi yani