pazartesisendromu Merhaba beslenme sonrası hırıltısı olan var mı?(Çocuğım 18 aylık bu arada.)Böyle boğazında balgam var gibi 5 dk sürüyo nerden baksan su veriyorum vs geçiyo.Alerjisi vardı geçti (süt ürünleri) …Var mı bu durumu yaşayan ???