2 hafta önce cenazemiz vardı balgam cigerlerine inmişti ilaçla havayla geçti çok şükür ama isal oldu bebeğim 3,5 aylık 1 haftadır isal Bi cay kaşığı kadar muz ezip verdim ama fayda etmedi doktoruna danıştık 5 defa yapıyorsa normal dedi ama tartık bugün 500grm vermiş başka bir doktora randevu aldım pazartesi gününe var dedi ama napıcağımı bilmiyorum lütfen yaşayan varsa yardım etsin yavrum çok huzursuz düzenli uykusu olan bebek geceleri gözünü bile kırpmaz oldu 😭😭😭