Arkadaşlar öncelikle seçtigim bölümün iş Durumuyla ilgili bir sorum yok, o konulara hiç girmeyin dün birinin postunda sorudan çok bölümün gereksizliligi konuşulmuş, meramim bu değil.
4 yıllık açıköğretimden çocuk gelişim okumak istiyorum, Ayt ile mi giriyorum, tyt ile alan üniversitelerde var mı?
Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim, teşkuuurler